27.4.09

Tri prsta

Na gornjoj fotografiji su članice naše teniske reprezentacije koje su nadmoćno pobedile izuzetno kvalitetnu reprezentaciju Španije za plasman u A grupu Svetske lige! Veliki je to uspeh, nema šta! Bravo devojke!
A, jeste li primetili visoko podignuta tri prsta? Jel vam to smeta?
Nekima smeta, ali bez obzira kako se ova tri dignuta prsta mogu protumačiti to je ralno postao imidž Srba. Ja u tome ne vidim ništa loše. Ako ta tri prsta u "prevodu" znače: Pobedio sam! Ili: Ja sam Srbin! Šta u tome ima loše?
Jel loše biti pobednik? Jel sramotno biti Srbin?
Ako se to nekome izvan Srbije ne sviđa - baš nas briga! Dokle ćemo imati tu potrebu da svima udovoljavamo?
Zar ta tri prsta nisu bila i znak protesta protiv Miloševićevog režima. Simbol oslobođenja od diktature!
Mi već dugo tražimo neki naš brend po čemu ćemo se razlikovati od ostalih jednako dobrih kao što smo i mi.
Pa, eto jedan za početak.

4 comments:

Aleksandar said...

Odličan uspeh, i takođe fantastičan gest. Ako ikome smeta pokazivanje javno ko si i odakle si, onda taj „iko“ treba da poradi na sebi a ne da gleda šta drugi rade i kako rade.

Nisam primetio da nekome smetaju zvezdice na američkoj zastavi, pa ne vidim zašto bi ikome smetala „tri prsta“ kod Srba.

Miroslav said...

Smeta, smeta, moj prijatelju. Nedavno sam bio u Hrvatskoj kod starih drugara na nekoj proslavi pa su me upozorili da ukoliko baš 'padnem u sevdah' da ne dižem 3 prsta :))
A, ima ih i ovde koji to smatraju preteranim srbovanjem i guranjem (jednog) prsta u oko...
I, tako, kao što rekoh ima njih podosta kojima to smeta, kao i Čavićeva majica na dodeli medalje.

Miroslav said...

Evo jedan link, čisto da pokažem da ima ljudi kojima to baš smeta:
http://pescanik.net/content/view/1828/58/
Naravno da se sa autorm teksta duboko ne slažem, ali ne bih da ulazim u prevelike diskusije po tom pitanju.

Anonymous said...

Ja volim ta tri prsta u nas Srba i ponosim se time.Ako neko misli drugačije ,neka mu na čast.