7.11.08

BS vs LDP


Razmišljao sam da li da se oglasim i napišem koju povodom novonastalih odnosa između Biljane Srbljanović (BS) i Liberalno Demokratske Partije (LDP).
BS je, da podsetim, na poslednjim izborima bila kandidat LDP-a za gradonačelnika Beograda. Kad se sve završilo onako kako se završilo od BS nigde više ni traga ni glasa. Mislio sam da se povukla, možda čak i razočarana, nazad u Pariz. Međutim, ne lezi vraže pre neki dan pročitah na njenom blogu da su se stvari odvijale na sasvim drugačiji način.
Povezah tu njenu izjavu sa stvarima koje su meni lično poznate o načinu na koji funkcioniše LDP i to je to. Tema za blog.
U pripremi za pisanje bloga (ah, kako to profesionalno zvuči), skoknuh do Foruma B92, čisto da vidim imali tu šta na zadatu mi temu. I gele čuda. Ima. Čitao sam nekih 10 stranica i više nisam mogao jer je sve kasnije bilo, manje više, varijacija na temu. Ovo ipak kažem sa ogradom jer nisam pročitao sve postove i obećavam da ću to kasnije uraditi.
Među postovima koje sam pročitao naišao sam na jedan izvesne 'shivaja' koja je, čini mi se vrlo iskreno, onako iz duše, bez puno filozofiranja ostavila post koji me je oduševio svojom jednostavnošću i prostodušnošću. Vrlo jednostavan post, bez filozofiranja i visokoparnih reči. Post iz kojeg zrači osećanje nekoga ko je verovao a onda izgubio veru.
Ali, da ne pričam ja mnogo, evo tog posta pa procenite sami:

(http://forum.b92.net/index.php?showtopic=48855&st=105)
Ona kaže:
"Nazalost, u LDP-u nemaju sta da traze ljudi koji su moralni, koji misle svojom glavom i koji su hrabri. U LDP-u imaju sta da traze oni koji su korumpirani, koji jure pare, karijeru, "bolji zivot" i koji stoga slepo slusaju naredjenja s vrha stranke.
U LDPu nemaju sta da traze oni koji govore istinu /govore ono sto misle / i rade ono sto govore.
U LDP-u imaju sta da traze veciti lazovi, muvare, nikogovici kojima se gace tresu od pomena nekog "jakog" imena u blentavoj hijerarhiji LDPa.
I za memne je LDP bila nevidjeno dobra skola. I ja sam bila glupa, nisam htela da verujem, nocima nisam spavala, dok mi stomak nije presudio- nikad nisam bila nepostena ni korumpirana , ni u mnogo gorim situacijama pod milosevicem, pa sto bih sad bila ?
Mnogo je ljudi izaslo iz LDPa zbog slicnih razloga. Meni su cak indirektno i pretili neki tipovi iz glavnog odbora...tako da... sta da kazem ?
Mislim da LDP preuzimaju neki cudni ljudi o kojima ja nemam pojma, a oni mnogo znaju o drugima.
Ima tu svega i svacega. Daleko im lepa kuca.
Naravno da se Zarko i Vesna nisu distancirali od Bilje. Oni su jedini i posteni u tom LDP-u.
Oni su tu zbog ideje, a mnogi su tamo samo zbog para, da bi dobili posao, da bi dobili nesto sto im licno treba.
Nazalost, tako je. "

Kraj citata i kraj mog današnjeg bloga, jer možda je ovo napisala malo više isfrustrirana osoba ali meni je zvučalo, baš onako, iskreno razočarana osoba. Idealista koji je izgubio ideale i tome se ne može više ništa ni dodati ni oduzeti!

Topic of this entry is 100% local story and of no interest, what so ever, to anyone outside Serbia and this language zone.

5 comments:

Nikola said...

U ovoj Srbiji je nemoguće uspeti u politici a ne biti klimoglavac, nemoguće ostvariti ideale kroz aktivizam u organizacijama koje počivaju na mediokritetizmu, korupciji, foteljaštvu, a koje vode nedorasli i, u najboljem slučaju, sujetne sociopate.. Demokratija je pala u Srbiji, sinoćni Insajder na početku pogađa u centar prikazivanjem mirenja političke scene, sve pod Zoranovom slikom..

Potencijala ima, treba čekati trenutak, jer ovde i sada - nemoguće..

Nikola said...

..a u vezi sa BS, koja sebe inače naziva Trockistom (!?):

http://ldp.org.yu/info/news.jsp?id=1557

Anonymous said...

Ima jako puno ljudi koji su bili važni u LDP i koji su mnogo doprineli da je LDP danas tu gde je, a koje su posle upotrebe dupeuvlakači i karijeristi jednostavno obrisali.
Osim Biljane Srbljanović otpisali su i velikog Nuna Popovića čiji je doprinos bio ogroman i glumac Branislav Lečić, a što da ne spomenem i vašu ćerku Maju koja je bila nosilac kampanje na Čukarici i član izbornog tima BS. Ima takvih primera i u drugim beogradskim opštinama i još više u unutrašnjosti.
Taj obrazac ponašanja u LDP već svi prepoznaju i svi koji su već tamo ili nameravaju da se uključe zbog ideje neka, ipak, razmisle kakav im će biti kraj.
Pozdrav od Borisa bivšeg člana LDP Čukarica.

Anonymous said...

I like you blog.
Paulo
Portugal

Anonymous said...

Good brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Say thank you you as your information.