24.1.09

Dijagnoza

Gradonačelnik Zadra Herr Žika (Živko Kolega) je u tom gradu skinuo sve zastave učesnika Svetskog prvenstva u rukometu i odluku obrazložio pritužbama građana kojima je smetala zastava Srbije!
Da me je neko, pre ovog incidenta, pitao da li je tako nešto moguće rekao bih da nije. Jeste da svuda ima budala ali jako je mala mogućnost da budala postane gradonačelnik velikog grada. Ali, eto, ništa nije nemoguće.
Rat je rat. To je posebno stanje koje postoji u ljudskoj zajednici od pamtiveka. Ljudi i države se medjusobno biju vekovima iz razno-raznih razloga i rat kao sociološka pojava budi kod ljudi posebna, ne baš lepa osećanja ali kad se rat završi, pa makar trajao i 100 godina, onda je završio i ko nastavi sa mržnjom on je bolestan.
Dakle Herrn Žika je bolestan! Šta se radi u Hrvatskoj sa bolesnicima? Ne znam. Mislim da idu na lečenje. Ostaje da se vidi.
By the way, čudi me da Žile nije skinuo zastave i zbog Nemačke i Italije jer su i oni svojevremeno okupirali "njegovu lepu", a i Madžari nisu baš skroz nevini po tom pitanju.
Dakle Živko ima posebnu dijagnozu. Srbofobija vulgaris. Ko će ga poslati na lečenje i da li ima leka toj bolesti? Za lek ne znam a na lečenje bi ga trebala poslati barem najbliža rodbina da ih više ne sramoti, a mogla bi se njegovim zdravstvenim stanjem pozabaviti i zvanična Hrvatska iz istog razloga.

4 comments:

Anonymous said...

Poštovani gospodine Vrtariću,

kao polaznici, odnosno studenti, srpske Škole veb-novinarstva UNS-a, imali smo za temu da uradimo veb-priču o "Serbian Bloggers". Iz ove srpske blogosfere, na principu timskog rada, svako je trebao pronaći po neki interesantan blog i na njemu atraktivan post. Potom, od izabranog, konstruisati deo veb-priče, koji će biti integrisan u zajednički rad našeg malog veb-tima.
Deo ovog zadatka je i da kontaktiramo autora, bloga koji smo sami izabrali, sa Serbian Bloggers-a.
Ja sam izabrao vaš blog kao izvor potencijalno dobrih tema. I nisam se prevario :-)
Inače sam i ranije, u nekoliko navrata, posećivao Vaš blog. E sada vam moram reći i razlog :-)
Ja sam inače aktivan u LDP Čukarica i poznajem, sada bivšu(nažalost), koordinatorku mladih OO LDP-a.
:-)
Dole u potpisu je adresa mog bloga, a link do sajta u Školi veb-novinarstva je:

http://www.webnovinar.org/necin/

Nadam se da ćete me kontaktirati, učiniti to zadovoljstvo, u ime blogerske kolegijalnosti.
Nisam našao praktičniji način da Vas kontaktiram, do ovog, putem komentara na neki od Vaših postova.
Unapred zahvalan, na razumevanju i saradnji,

Goran Necin

Miroslav said...

Gorane, bio sam ubeđen da sem moje najuže rodbine (u najužem smislu te reči) niko ne čita moje blogove :) te sam ih manje-više i pisao u tom stilu. Bez ikakvih pretenzija. Drago mi je saznanje da je, eto, neko sa strane navratio na njega i pohvalno se odredio prema njemu.
Moj sadašnji blog na Blogspotu je totalno tematski neodređen i liči na mešanu turšiju. Ranije sam vodio blog koji je pretežno obrađivao političke teme ali prelaskom na ovaj promenio sam i stil.
Nisam ni bio svestan da se neko kod nas ozbiljno bavi analizom srpskog blogerstva i drago mi je da je to tako.
Ukoliko mogu da budem od bilo kakve pomoći vrlo rado ću se odazvati. Moja e-mail adresa je vrtaric@hotmail.com

Тања said...

...da se vratim na temu; o tome sam cula samo deo vesti: trg, zastava, skine, Zagreb...znaci to je...zasto ste se iznenadili?

Miroslav said...

Ne znam ni sam :)
Imam podosta (više nego prosečan Srbin) prijatelja/poznanika s "onu stranu" i sve su to fini ljudi o kojima imam samo reči hvale. E sad, možda je bitno i to što su svi ili Istrijani ili Slavonci - ne znam.