16.1.09

Svašta nešto

Sezona slava i proslava se izgleda približava svom kraju.
Danas Teodorin rođendan i kroz par dana sv. Jovan i gotovo!
Vala, bilo je dosta! Em sam u decembru bio na godišnjem odmoru pa u januaru malo radio, a malo više nisam, tako da sam skroz zarđao. Teško je sada ponovo ući u mašinu. Srećom, zaposlen sam u državnoj službi, a tu se baš i ne išće neka velika prilježnost ali opet...
Eto, čak sam i blog zapustio. Kad čovek ide svaki dan na posao viđa se sa više ljudi pa čuje tu i tamo ponešto što ga zaintrigira i natera da o nečem intenzivnije razmišlja i evo teme za blog.
Danas sam na Tanjinom blogu pročitao jedan za mene vrlo interesantan post o Čingi-Lingi čardi koji me vratio podosta godina unazad i podsetio na detinjstvo. Neću da kažem da sam zaboravio te godine ali retko se setim tog perioda. I baš mi je bilo lepo dok sam za kratko mislima bio ponovo u Osijeku. Da li je čovekov život stvarno satkan od uspomena? Da li nam je sudbina predodređena onim što smo bili?
Ima nečega i u tome.

No comments: